top of page

••Midsommar 2026

  • Krokus&Chili
  • för 3 dagar sedan
  • 1 min läsning

Midsommar är en speciell helg.

Sommar.

Ledigt. (Nåja)

Alltid ovisst om det ska bli sol eller regnoväder 😅.!


Vi äter sällan den vanliga traditionella midsommarmaten. Vi grillar oftast, och så även i år.


Efterrätterna är ju som vanligt det roligaste att göra 💕 och i år blev det en cheesecake, pannacotta & en rabarberkaka med vaniljsås 💕.


Magiskt att sitta ute på altanen till långt efter att solen gått ner 🥰…


Inlägget innehåller annonser


Följ gärna min Facebooksida för fler recept och bakinspiration 💕.












Fruktfat är alltid uppskattat, särkilt av de yngre. Äter de inte mycket mat går iallafall frukt ner innan efterrätten:)




Randig rabarberkaka med vaniljsås 💕.






Bästa hjälpen när efterrätten proppas 💕.!




Krämig cheesecake:






Midsommarens pannacotta:




Nu ser jag fram emot två semesterveckor fyllda med sol, trädgårdsfix, jobb 🙈, gym, en liten tripp runt i södra Sverige, mat & bakning och långa dagar 💕.!


Glöm inte att lämna en kommentar eller klicka i hjärtat om ni gillade receptet 💕.


Missa inga nya smarriga recept! Fyll i prenumerationsformuläret längst ner så får ni en uppdatering när ett nytt inlägg publicerats på bloggen 💕.




Kommentarer

Betygsatt till 0 av 5 stjärnor.
Inga omdömen ännu

Lägg till ett betyg
  • Facebook
  • Instagram

© 2024 av Krokus & Chili. Powered and secured by Wix

bottom of page